Ingen panik – vi fixar det här! 🙂

  1. Börja med att gå igenom våra Guider och Artiklar för att se om instruktioner för det du söker finns där.
  2. Om så inte är fallet, kan du söka efter din fråga under Vanliga Frågor.
  3. Du kan även ställa en fråga till andra elever eller Handledare på Fråga en Handledare.
  4. Om du vill öppna ett tvistärende angående en bokning meddelar du oss omgående genom att beskriva händelsen och bifoga ditt bokningsnummer till support (at) partnerinride.se
  5. Vi har även förtydligande information om våra olika tjänster och funktioner i våra Allmänna Villkor och Integritetspolicy.
  6. Om du har brådskande problem med något som rör hemsidan och behöver mer hjälp – kontakta oss på: support (at) partnerinride.se
  7. Om du har synpunkter på hur vi kan förbättra oss – hör gärna av er till: feedback (at) partnerinride.se